środa, 16 kwietnia 2014

Wieści z zagrody

Póki co, mieszkańcy naszej zagrody są raczej przerażeni, jakże żywo okazywanym przez Antosia zainteresowaniem... Mam nadzieję, że już wkrótce ,z jednej strony zapał nieco ostygnie a temperament przygaśnie, a z drugiej strony towarzystwo zagrodowe przyzwyczai się do młodego entuzjasty wszelakich żywych stworzonek :-)
Choć z trzeciej strony, to i do Witka podchodzą z pewną dozą nieufności...
Chyba nam zwierzyna przez zimę zdziczała :-) ...
Z kolejnej strony, Józefina zupełnie nie może się pogodzić z nowymi towarzyszkami  w kozim domku... Na myśli mam 4 perliczki, które to zakupił mój mąż przy okazji niedzielnej wycieczki na targ w Łosicach. Ja miałam nadzieję na gęsi kubańskie, ale zbyt długo się wybieraliśmy i gdy dotarliśmy na miejsce, większości wystawców już nie było. Nowe nabytki pokażę jak już się troszkę oswoją z nowym miejscem. Póki co są zamknięte oddzielnie w kurniku.






 
PA!

19 komentarzy:

  1. ależ piękny widok tyle ich u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są te zwierzątka,a te kózki to bym wycałowała,takie urocze

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomocnik :) Nie wiem tylko po co mu ten smoczek - mógłby sobie pogadać z zagrodowym towarzystwem spokojnie, to może łatwiej by się przekonały zwierzaki do niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale macie fajnie !!!! Tylko pozazdrościć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. w młodym widać zapał, taki zaaferowany......

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, wpadłam tu przez przypadek, ale... zauroczyłaś mnie do fascynacji, dom z bali, ogród, domek dla pszczół, Witek, Antoś, Józefina, Bazyl... wszechobecne piękno, serdeczności przesyłam. Dominika siedlisko-sumowko.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ajjj.. jak słodko.. a ja się tu głupia nad nabytkiem kota zastanawiam :D ach ja głupia ;P
    p.s no takiej pięknej bandy zwierząt nie miałabym gdzie podziać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te kózki :) Pojazd też mi się podoba, ładnie by się u mnie w ogrodzie prezentował. Na zamówienie robiony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiliśmy go przez internet na Tablica.pl
      Wymagał jednak pewnych przeróbek... Powiem jednak, że przydaje nam się codziennie :-) Wożę w nim dzieci, zieleninę dla kóz, narzędzia wszelakie i nie wyobrażam sobie go nie mieć :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Widzę towarzystwo wyszło ze swych skrytek ;) I od razu otoczenie nabrało kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie! trudno powiedziec co najładniejsze ;) dzieci, kozy, wózek, czy klimat zdjęcia - wszystko....
    Bubiso,
    czy Ty jeszcze sprzedajesz/rozdajesz murarki,
    czy juz za późno?,
    bo mi sie tak domki z dachówkami i sama idea eko- spodobały, ze o murarkach myśle co dzień od dawna...
    pozdrowienia dla Olafa

    OdpowiedzUsuń
  11. Sielskie widoki. Rozbójnik wymiata. Podobnego mam w domu, ciutkę starszy.
    Wesołych Świąt dla całej Rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego z okazji Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

  13. Widzę że posiadacz bardzo fajną rasę kurek, zielononóżek :) Podobnież ich jajka posiadają mnie cholesterolu ale ile w tym prawdy to już nie wiem :)
    Same kurki bardzo ładnie się prezentują :)

    pozdrawiam

    Wesołych Świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia...Ciepłych rodzinnych Świąt ....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosnych Świąt Wielkiej Nocy !

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy mój email doszedł? Pozdrawiam Iza, izetta

    OdpowiedzUsuń