czwartek, 1 sierpnia 2019

Czerwiec z przewagą róż

Witajcie, troszkę się dziś cofnę w czasie i pokażę wam czerwiec w naszych Niemojkach...
Nie wiem kiedy pokażę lipiec... może w grudniu ;-)



Róże za sprawą nieustających upałów i suszy  niestety szybko przekwitły.
Jednak przez krótki moment były na prawdę piękne!

Nie pamiętam tak suchego czerwca...  Trawniki wyschły, a rabaty kwiatowe nawadniamy co kilka dni. Bez tego nawet najwytrzymalsze rośliny nie poradziłyby sobie w tym roku. Po każdym kolejnym sezonie (coraz bardziej suchym), coraz bardziej zasadne wydaje się być założenie kompleksowego nawodnienia w ogrodzie. 
Głównym zabiegiem pielęgnacyjnym jest teraz nieustające podlewanie... :-(
I sprzątanie po wszędzie obecnych dzieciach :-)





























30 komentarzy:

  1. Pięknie.Napewno wiele wysiłku kosztuje utrzymanie takiego ogrodu.Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jakie wspaniałe róże.....

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie, ogród jak z bajki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały ogród niczym z bajki, pełen kolorów oraz magii... Pozdrawiam, z miłą chęcią będę odwiedzać Cię tutaj częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będę oryginalna - uwielbiam twój zakątek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności :))) Czekam na więcej zdjęć i inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ☺ Bardzo mi się podoba Wasz podjazd - pokażesz w całości? Nie każ nam czekać do grudnia na kolejną porcję zdjęć! Co słychać w tym roku w warzywniku?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogród wygląda pięknie! Niewymuszony, pasujący do miejsca, pełen uroku, jestem zachwycona. Fajna ta dekoracja z rozchodnika w pniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Susza z pewnością nie służyła roślinom. Jednak Twój ogród wciąż prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohhh your garden looks amazing.
    Have a wonderful time my friend
    All my best
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że wszystko jest w porządku :) Pozdrawiam i samych dobrych rzeczy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny ogród, marzę o takim. Jednak brakuje mi tutaj oświetlenia, nawet takich solarnych lampek. Na pewno odpowiednie lampy podkreśliłby piękno tego ogrodu, szczególnie po zmroku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki ogród to prawdziwy skarb i duma. Pielęgnowanie go na pewno zajmuje mnóstwo czasu, jednak efekt jest fenomenalny. Tworzy wizytówkę naszego domu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały ogród, cudowna inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogród zapiera dech w piersiach. Ja wolę jednak mieszkać w mieszkaniu, mniejsza powierzchnia do sprzątania, a do tego wszystkie sklepy są blisko. Lubię raz na jakiś czas pojechać na wieś i pomóc cioci w ogrodzie, jednak nie nadawałabym się do tego na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz przepiękny ogród, który zrobił na mnie ogromne wrażenie. Widac , ze dbasz i poswiecasz mu sporo czasu . Co powiesz na ofertę https://www.syngenta.pl/uprawy/zboza/tilt-turbo-575-ec ? Na stronie znajdziesz sporo porad i ciekawostek zwiazanych z roslinami .

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie tam masz. Szczególnie teraz miło jest pooglądać letnie ogrody i te piękne róże. Pozazdrościć zacięcia i zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny ogród. Ja w zeszłym roku kupiłam sadzonki lawendy i posadziłam ją w swoim ogrodzie. Zrobiła furorę wśród znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, szkoda, że zniknęłaś... Mam nadzieję, że wrócisz do pisania. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaglądam, czekam... może kilka słów co słychać?? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo brakuje mi Twoich wpisów. To jedyny blog, który z takim zapałem i chęcią czytałam i czekałam na każdy wpis, choć sama nie piszę żadnego bloga, bo nie wiedziałabym o czym ;-) Jest szansa, że wrócisz tutaj? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię do Ciebie zaglądać i podziwiać Wasze rozwiązania.
    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały ogród! swojskie, letnie klimaty takie, jak lubię i wprowadzam w swoim ogrodzie. Brakuje mi Twoich wpisów, często zaglądam, ale Ciebie nie ma. Mam nadzieję, że się odezwiesz, wszystkiego najlepszego, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  24. jak pięknie u Ciebie! W takim ogrodzie można wypoczywać :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaglądam, a nadal Ciebie nie ma......

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny ogród... Zapiera dech w piersiach. Piękny spacer pośród rpz7, letnich kwiatów. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozdrawiam i zdrowia życzę dla całej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń