wtorek, 11 października 2016

Urodzinowe tulipany

 W tym roku moi mężczyźni na moje urodziny kupili mi... tulipany. Chłopcy wpadli na pomysł tulipanów a Olaf wymyślił, że zamiast ciętych (niedostępnych zresztą jesienią w naszych kwiaciarniach), można kupić cebule tulipanów. I tak oto w prezencie urodzinowym dostałam w tym roku koszyk cebulek :-) Od tego czasu minął już prawie miesiąc, ale dopiero teraz znalazłam chwilę by te cudne cebule posadzić. Oczywiście miałam wspaniałych pomocników, którzy, jakimś cudem wybrali pracę w ogrodzie zamiast oglądania bajek. Cud jakiś :-)
Nie mam zielonego pojęcia co mi z tego wyrośnie. Spodziewam się najbardziej pstrokatych i kolorowych odmian... znając moje dzieci...






A przy okazji jeszcze kilka jesiennych kadrów z ogrodu :-)







Pozdrawiam!!!

20 komentarzy:

  1. Dobrze, że mi przypomnialaś o posadzeniu krokusów:) Dziękuję a cudownych pomocników podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie dzisiaj udało się wreszcie wyruszyć na łowy i się obkupiłam nieco.Teraz jestem przerażona jak ja to wszystko powsadzam w ziemię. Ty przynajmniej masz pomocników.Naprawdę miło patrzeć ,że są tacy chętni do prac w ogrodzie.Piękne są te jesienne rabaty.ciekawe jak długo jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnych masz tych chłopaków, a jacy pracowici. :))Moi może by i kupili?????, ale posadż sobie sama...
    Kwiaty piękne,szkoda że to już ich ostatnie dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w tym roku po raz pierwszy w życiu stanęłam oko w oko z cebulkami i posadziłam w donicach na balkonie. jestem ogromnie ciekawa, co z tego wszystkiego wyjdzie! :) a pomysł na prezent rewelacyjny! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi przy tym poście włączyło się "Och". Och jak oni wyrośli. Och jacy super pomocnicy. Och już mam dość sadzenia cebulek :). Na pewno wyrośnie fantastyczna rabata w kolorach tęczy. Och jaki piękny ogród. Zdradź cóż to za cudo na ostatnich dwóch zdjęciach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło częściej oglądać Twój ogród i rosnących pomocników. Ogród wygląda wspaniale - nie to co u nas. Pada od prawie dwóch tygodni :( i wczoraj korzystając z chwili przerwy cięłam, wykopywałam i sadziłam cebulki. Po Twoich zdjęciach od razu poprawia mi się humor.
    Pozdrawiam
    EL

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie spóźnione miesiąc, ale najlepsze życzenia urodzinowe! 100 lat! :)
    Super prezent wymyślili Twoi chłopcy, no i jacy cudowni, że Cię z tym prezentem samą nie zostawili. :))
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prezent,który będzie cieszył oczy przez wiele lat.Super masz pomocników.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł na prezent, a zdjęcie ogrodu piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł na prezent! Ja w tym roku poprosiłam o wrzosy:)))) Tez nie lubię ciętych kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  11. Chłopaki wiedzą co dobre dla mamy. A radość będziecie mieć wszycscy na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prezent! I jeszcze z niespodzianką na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na to bym nie wpadł, już wiem co kupię żonie na urodziny ;) dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo miły prezent, świetne fotografie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga Bubiso,

    od kilku dni nie moge sie oderwac od Twojego bloga:) jestem pod ogromnym wrazeniem. gratuluje pasji i dziekuje za zrodlo inspiracji. pozdrawiam serdecznie! justyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz pomysłowych mężczyzn! Przy okazji chętnie pospacerowałam po Twoim ogrodzie. Pozdrawiam, Lusi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł ;) Pomysłowe chłopaki, na pewno będą pięknie wyglądać latem. Świetny materiał, na pewno wrócę po więcej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo bujny, żywy ogród. Pisze to na prawdę szczerze :) Z przyjemnością człowiek pochodziłby po takim miejscu... zapomniał o całym świecie :) Świetny pomysł chłopców!

    OdpowiedzUsuń