czwartek, 24 lutego 2022

W naszym domu ...

10 komentarzy:

  1. Piekne klimatyczne wnetrze. Moje kolorki, odprezajaco, nastrojowo, z gustem i te rosliny... Az chce sie tam przebywac. Gratuluje tak wspanialych wnetrz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknie. Cudnie rozplanowane rośliny, które uwielbiam i dwa koty!! Tak... W sielskim klimacie kot musi być. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty są, nawet trzy, i czasami odnoszę wrażenie że to one tu rządzą 😜

      Usuń
  3. Ślicznie tam u Ciebie:)))i koty mają bajkowe życie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie. Tyle wspaniałych roślin. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie, klimatycznie, bardzo przytulnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale urządziłaś dom. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, ale pięknie :) Podejrzewam, że pielęgnacja takiej ilości roślin zajmuje ogromną ilość czasu. Ja nie mam ręki do kwiatów, ale bardzo mi się podobają takie zielone wnętrza. Od kilku tygodni mam kota, który dewastuje doniczki. Mam nadzieję, że nie będzie próbował zjadać ich zawartości, bo sporo roślin jest trujących dla zwierząt. Marzy mi się taka aranżacja mieszkania - za kilka lat mamy w planach przeprowadzkę na wieś, więc będę mogła się wykazać podczas urządzania domu. Moje obecne mieszkanie ma około 40 m2, więc trudno coś wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne wnętrza! Jasne, proste, nieprzesadzone. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń