sobota, 16 grudnia 2017

JEDZIEMY PO CHOINKĘ!!!




Już od kilku lat jeździmy po choinkę do Leśniczówki nad Liwcem.
Pewnie moglibyśmy znaleźć drzewko bliżej, ale trudno znaleźc tak klimatyczne miejsce i tak przyjaznych ludzi jak Agnieszka i Arek.
Dawno, dawno temu Arek i Agnieszka kupili stere gospodarstwo sadownicze w środku lasu (w Leśniczówce właśnie) i poprosili Olgierda o wskazówki przy prowadzeniu sadu. Tak się poznaliśmy. Oprócz sadu założyli również plantację bożonarodzeniowych drzewek. I my, co roku, własnie u nich wybieramy nasze drzewka.



O tej porze roku choinki są dosłownie wszędzie...  I to nie jakieś tam łyse drapaki, ale piękne, gęste świerki i jodły (co roku przycinene w celu zagęszczenia).
Dla mnie najpiękniejsze są zwykłe, pospolite świerki dlatego nie miałam problemu z wyborem :-)
U Agnieszki i Arka można kupić choinkę wyciętą albo wykopaną (w donicy). Te ostatnie polecam z własnego doświadczenie- długo są świeże i nie gubią igieł, a te mniejsze  można z powodzeniem posadzić w ogrodzie.





Chłopcy właśnie wybierają mini choinkę do swojego pokoju :-) 
Wybór padł na młody świerk srebrny.


A tu Chłopcy wnoszą swoją choinkę do domu :-) 
Nie jest łatwo, bo choinka w donicy... ciężka... 
Jak tu się za nią zabrać??? 


W końcu mama pomogła :-)

*****
U nas choinki już ubrane. Jutro pokażę :-)

6 komentarzy:

  1. Super wyprawa, dzieci z pewnością długo będą wspominać. A dzięki Wam poznaliśmy tak urokliwe miejsce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupowanie choinki to i dla mnie zawsze duże przeżycie choć już jestem "starą babą" :-).Ja choinkę zamierzam kupić we wtorek bo wtedy mam wolne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że kupujecie choinki z korzeniami, które potem można posadzić w ziemi. Moje serce rok rocznie płacze, kiedy widzę te wszystkie choinki ścięte i popakowane... Jesteście bardzo dobrzy dla drzew :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można powiedzieć tworzycie swoją tradycję:) Ja choinki jeszcze nie mam - ubieramy i tak dopiero w Wigilię albo dzień przed (no taka tradycja) Radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsce, już czuć zapach igliwia... chłopcom zostaną piękne wspomnienia z dzieciństwa... Podziwiam ludzi co nie ulegają komercji :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń