poniedziałek, 23 marca 2015

Pisanki...

W tym roku, jak nigdy, zdążyłam zrobić kilka jajek kolorowych... :-) Jajka styropianowe podwędziłam dzieciom moim, a szmatek to ja mam cały kufer, więc takie cosie powstały na szybko :-)
Tylko trochę słabo je na zdjęciach widać...



Wiosna już chyba przyszła na dobre! Jutro kończymy wylewać stropodach i zaczynamy układać dachówkę! Czyli zaczynamy kończyć stan surowy. Hurrrra!

A w odpowiedzi na pytanie o murek z kamieni, to nie ma w nim żadnej zaprawy. Kamienie są poobtykane ziemią tylko. Ważne by taki murek miał niewielki skos tak by jego dolny obwód/dolna krawędź była większy niż górny/górna. Mam nadzieję, że to zrozumiałe :-) bo czasem mam problemy z jasnym tłumaczeniem :-)

Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Pomysłowe są te jajeczka i kwiatki śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze widac, prznajmniej ja widze, ze sa urokliwe :-) wiadereczko cud miod!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale aranżacja, fiu, fiu :)
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoneczne pozdrowienia ślę :)))) Piękne ozdoby :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna u Ciebie całą parą....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna aranżancja musze wykombinować skądś takie emaliowane wiadro :)
    Pozdrawiam, Mayu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziękuję za odpowiedź w na temat murku :). Teraz dopiero dopatrzyłam się, że on okala podwyższoną grządkę, więc Twój opis jest całkowicie zrozumiały :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jajeczka a wiaderko z bratkami cudne.,wiosna na całego.Miłego dnia i dużo słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze widać te pisanki :) są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pisaneczki! Ja właśnie pierwszy raz spróbowałam ozdobić jajko styropianowe tym sposobem i efekt super!
    Fajnie wyglądają bratki w tym wiadrze :)
    Gratuluję kolejnego etapu budowy! Mieć, budować, tworzyć swój własny dom.. ahh marzenie.. :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowo i wiosennie u Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne te pisanki. Zapraszam na mój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja sie wciąż ociągaj z pisankami. Najwyższy czas brać sie do roboty!
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pisanki.W tym roku po raz pierwszy odważyłam się też ze styropianowych robić.
    Miło u Ciebie, z przyjemnością pozwiedzałam "wiejskie kąty"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pisanki:) Spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, śledzę Twojego bloga od dawna. Znalazłam tu wiele ciekawych inspiracji. Ale najbardziej zachwycił mnie Twój ogród warzywny! Jest wspaniały i taki też kiedyś będę mieć! Mój ogród niestety powstaje etapami. Mam już cztery rabaty i mam nadzieję, że w tym roku będą jeszcze cztery i płot. Czekam na relację z budowy domu. Ja swój wybudowałam cztery lata temu i chętnie podzielę się doświadczeniami i wrażeniami, bo teraz już mogę o tym mówić ze spokojem i z pewnym dystansem. Mam nadzieję, że niedługo będzie też post o ogrodzie. Jajka urocze - jak wszystkie Twoje dekoracje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam na mojego pierwszego posta na blogu! :)http://bytosia.blogspot.com/2015/04/1-pierwszy-post-wprowadzenie-do-bloga-i.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, bardzo fajny blog, bardzo dobra jakosc zdjec, jest sie czemu przygladac. Piekne pisanki i te ogrodki. Troszke zazdroszcze. Jesli chcesz potowarzyszyc mi w mojej przygodzie, zajrzyj do mnie!
    www.cbchgrubas.blogspot.ie

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiaderko z delikatnymi kwiatkami i kolorowymi jajeczkami prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń