czwartek, 13 sierpnia 2015

Wakacje...

Nie szalejemy zbytnio w te wakacje, udało nam się jednak wyjechać na kilka dni z dzieciakami! Kto ma małe dzieci ten wie, że nie wypoczęliśmy, ale przynajmniej zmieniliśmy odrobinę klimat... Spędziliśmy dwa dni w Sandomierzu, zwiedzając przy okazji okoliczne zabytki (najbardziej spodobał się nam zamek Krzyżtopór widoczny na zdjęciach) Dzieciaki biegały jak szalone szukając smoczej jamy :-) Bo przecież pod każdym zamkiem musiał mieszkać jakiś smok :-)

Kolejne dwa dni spędziliśmy w bałtowskim Jura Parku. Kompleks typowo turystyczny, typowo dla dzieci... Były dinozaury, kąpielisko, safari najprawdziwszym amerykańskim schoolbusem, prehistoryczne oceanarium, muzeum skamielin, konie i oczywiście wesołe miasteczko i wioska czarownic. I super warunki noclegowe!

W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się jeszcze w Janowcu (koło Kazimierza). Szkoda, że nie wiedzieliśmy jeszcze wtedy o tamtejszej atrakcji dla dzieciaków, czyli o magicznych ogrodach. Trzeba będzie kiedyś tam wrócić.
Kolejny wyjazd za tydzień, tradycyjnie nad morze. Znając życie to akurat będzie zimno i deszczowo :-) W sumie to jeśli zacznie wreszcie padać, to nie będę narzekać. Jeszcze nigdy nie było u nas takiej suszy! Lipy i brzozy już pożółkły i zgubiły liście, kukurydza uschła na polach a trawniki już dawno wyglądają jak wysuszona preria. Kilka dni temu wylaliśmy 1500 litrów wody pod jesion który rośnie za naszym nowym domem. Ma biedak troszkę podcięte budową korzenie, a bardzo nie chcemy by usechł...

Może wreszcie uda mi zrobić jakieś zdjęcia naszego podwórza to wrzucę. Przy tych upałach (37st w cieniu) przyznam szczerze, nic się nie chce...
Pozdrawiam!

1. Świetna wycieczka! Mój syn, zakochany w Ojcu Mateuszu, bardzo nas namawia na wyjazd w tamte strony. Widząc Twoje zdjęcia, sama też nabieram ochoty.

2. Bardzo fajny wypad i sporo atrakcji.Wymarzonej pogody nad morzem życzę.Miłego dnia.

3. Świetne zdjęcia! Jura Park to bardzo fajny pomysł dla dzieci, a i dla dorosłych.
    Na pewno nad morzem będzie pięknie! My za 2 tyg jedziemy na Mazury, już się boję pogody ;)

4. Krzyżtopór najlepszy nocą;)))

5. mam nadzieje ze Krzyztopor zachwycil, gdyz to moje strony chyba znam kazda szczeline w tym zamku o niesamowitej histori.. pozdrawiam

6. Fajny wypad. Dobre i kilka dni. Wiem, jak się wypoczywa z małymi dzieciakami.
    Bałtów kiedyś zaliczyliśmy, wnuk był zafascynowany dinozaurami. Płynęliśmy też tratwą po jakiejsiejszej rzece, tak mi się kojarzy ... potem jedliśmy lody :)

Krzyżtopór do zaliczenia cały czas.

I na Mazurach straszliwa susza. Masakra.

Buziaki.

7. Fantastyczna wycieczka
    Ujazd cudny, Bałtów bardzo się zmienił, widzę po zdjęciach, w okolicy są jeszcze Kurozłęki a tam ranczo z bizonami.
    Do magicznych ogrodów planujemy wycieczkę, we wrześniu :-)

8. Krzyżtopór jest na mojej liście miejsc do zobaczenia! Tak więc troszeczkę zazdroszczę ;)

9. Wspaniałe widoki i atrakcje. Na pewno postaram się pojechać z dziećmi do Jura Parku, nawet nie wiedziałam o takim miejscu.
    Ps. A kto zajmuje się Waszymi zwierzakami podczas wakacyjnych wojaży? Bo my mamy tylko trzy psy i mamy problem z dłuższym wyjazdem.