wtorek, 20 grudnia 2011

Zima przyszła!!!

Dziś ranu wyglądało u nas tak:
Zadymka! 
Powoli zaczyna się u nas rodzić pewna tradycja... 
Olaf już drugi raz po choinkę jechał w śnieżycę...

Kalendarzowa zima zaczyna się dopiero jutro - ale już dziś wieczorem  nareszcie zaczęło być zimowo :-) 


Przepraszam za jakość zdjęć... Pstrykałam w biegu...trzęsą mi się ręce :-)
Jutro ubieramy choinkę. Trochę wcześniej niż zazwyczaj, ale wyjeżdżamy na święta do moich rodziców, a chciałam żeby Witek nacieszył się swoim drzewkiem... Zresztą, sama też chcę się nacieszyć...

************
Dziś, wreszcie zimowo, chciałam serdecznie pozdrowić wszystkich moich podczytywaczy i przywitać nowych!!! Kochani, dziękuję za każdy komentarz który u mnie zostawiacie!!! Jest mi bardzo miło, że podoba Wam się u mnie!
Przesyłam Wam śniegowe całuski :-)

7 komentarzy:

  1. Bubiso, a u nas wyjątkowo dzisiaj słońce :))

    A śniegu ani odrobiny :))

    Miłego ubierania choinki :)

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ślicznie, u nas też trochę biało, trochę, bo w porównaniu z tym co bywało, ale nie jest źle, zima jednak nie zapomniała o Nas. Nacieszcie się tym swoim drzewkiem, ustrojonym cudnie, ja też wczesniej ubiorę moją, ale jeszcze jej nie mam. Pozdrawiam Was najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ masz ślicznie,taka cieniutka kołderka śnieżna mile widziana, u mnie na razie mrozek już zaczął łapac w godzinach popołudniowych, więc jest odrobinkę biało od szronu;-)
    serdecznie pozdrawiam i życzę przyjemnego ubierania choinki

    OdpowiedzUsuń
  4. ejjj a u mnie śniegu ani śladu ale może przyjdzie skoro u Ciebie już jest :)pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. ło matko, sypnijże i do mnie tym białym puchem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też trochę posypało :-) ale Wy macie chyba więcej puchu ;> cierpliwości przy zabawie "ubieramy/rozbieramy" choinkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty masz tam ślicznie... zdjęcia jak z bajki, kojarzą mi się z Narnią!

    OdpowiedzUsuń