poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Zaległości- 10 rocznica ślubu w Bieszczadach

 Przeglądając zdjęcia w telefonie dotarło do mnie, że mam jeszcze jedną zaległość! 
W maju mieliśmy z Olgierdem 10-tą rocznicę ślubu, którą spedziliśmy (bez dzieci!!!) w Bieszczadach.
Dziś więc krótka fotorelacja w 3-dniowego wypadu w góry. 
Było dużo chodzenia po górach, było też troszkę siedzenia po knajpach . W sumie- tak w sam raz :-)
Wyjazd zaliczam do tych udanych, pomimo że codziennie na szlaku łapała nas burza... Raz nawet przyłapała nas na samym szczycie i nie mieliśmy gdzie uciec, ale przeżyliśmy... 
Choć nie powiem... było strasznie kiedy piorun udeżył 40 metrów od nas...



Bazę wypadową mieliśmy w Wetlinie, a tu mieszkaliśmy:


                                                            A tak było tam w górze...



To był ciekawy obrazek- przeganianie owiec na połoniny. Swoją drogą to jestem pełna podziwu, bo baca to ledwo szedł... (to ten w czerwnej czapce). Nie wiem co oni tam piją...



Pisałam już, że mam sentyment do owiec ?...



Tu najczęściej jedliśmy (mogę polecić z czystym sumieniem- fajny klimat, dobre jedzenie i niewygórowane ceny)








Bardzo przyjemnie spędzony weekend!
Pozdrawiam wszystkich miłośników gór i nie tylko!

4 komentarze:

  1. Jejku- jacy Wy jeszcze młodzi!!! 10 rocznica a co ja mam powiedzieć?.).)
    Bieszczady są cudowne. Nadrabiamy zaległości i ostatnie Boże Narodzenie spędziliśmy w Ustrzykach, bardzo rodzinny klimat, ale takich owiec nie widziałam.
    Dużo miłości na następne 10 lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze życzę Wam dużo miłości i zdrowia na kolejne 10 i następne 10, i następne. Po drugie, dziękuję za post, przypomnienie naszego wyjazdu w Bieszczady, też Wetlina, też w Starym Siole, też zdjęcia połonin, też burza, oj jak wiele podobieństw...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiej rocznicy. Wszystkiego najlepszego na dalsze lata :). Bieszczady kojarzą mi się z pierwotną przyrodą, pięknymi krajobrazami oraz dzikimi zwierzętami - byłam tam tylko raz, ale
    myślę, że jeszcze nie raz wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i piękne okoliczności przyrody :-)

    OdpowiedzUsuń